Auto bots op lichtmast in Den Bosch

Advertentie
DEN BOSCH – Zondag vroeg in de ochtend was er op het Wielsem in Den Bosch een eenzijdig ongeluk. Een auto reed door een onbekende reden van de weg en botste tegen een lantaarnpaal.
Agenten vonden bij de auto een man die teveel had gedronken. Hij zei dat hij de auto niet had gereden, maar dat iemand anders dat had gedaan en na het ongeluk was weggelopen.
Omdat niet kon worden bewezen dat de man de bestuurder was, is hij niet aangehouden voor het ongeluk of voor rijden onder invloed. Hij kreeg wel verschillende boetes, waaronder een voor openbare dronkenschap.
Advertentie
U kunt ons nu ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl
Advertentie