Automobilist vermist na ongeval met auto in sloot in Arnhem

Advertentie
ARNHEM – In de nacht van donderdag op vrijdag werd er een auto gevonden in een sloot langs de Achterstraat in Arnhem. Twee mensen die na het kijken naar de voetbalwedstrijd van Oranje naar huis liepen, ontdekten het voertuig. Toen het bijna ochtend was, zagen zij de auto in het water en belden zij de hulpdiensten.
De melding kwam rond 03.45 uur binnen, waarna de hulpdiensten snel naar de plek gingen. Toen zij arriveerden, was er niemand meer in of bij de auto. De bestuurder was weg. Er zijn verschillende zoekacties uitgevoerd om te kijken of er nog iemand in het water lag, maar er werd niemand gevonden.
De auto was waarschijnlijk in een bocht rechtdoor gereden en in de sloot beland. De politie begon een onderzoek naar wat er gebeurd was en naar de bestuurder. De auto werd uit het water gehaald en is waarschijnlijk total loss.
Advertentie
U kunt ons nu ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl
Advertentie