Opzittenden van auto vluchten na botsing met motor in Arnhem

Advertentie
ARNHEM – Woensdagavond rond 21.30 uur was er een verkeersongeluk op de kruising van de Hoflaan en Velperweg in Arnhem. Een auto botste op een motorfiets. De politie zoekt de twee mensen die op de motor zaten.
Volgens de eerste berichten heeft één van de voertuigen door rood licht gereden, waardoor het ongeluk gebeurde. De auto liep veel schade op door de klap. De twee mensen op de motor vielen, maar stonden direct weer op en renden weg.
Tot nu toe is bekend dat niemand anders gewond raakte. De politie denkt wel dat de motorrijders misschien verwondingen hebben opgelopen bij het ongeluk. Ze onderzoeken wat er precies is gebeurd en zoeken in de buurt naar de betrokkenen.
Advertentie
U kunt ons nu ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl
Advertentie