Advertentie

Busje uitgebrand op boerenweiland bij Nieuwediep

Door redactie1 min leestijd
Deel dit artikel:
Busje uitgebrand op boerenweiland bij Nieuwediep

Advertentie

NIEUWEDIEP – Woensdagochtend is een busje volledig afgebrand op een boerenweiland aan de Langestraat in Nieuwediep. De brand werd rond 10.45 uur spoedig gemeld bij de hulpdiensten.

Toen de brandweer arriveerde, stond het busje al helemaal in vlammen. De rook was in de verre omgeving te zien. Omdat het incident op een weiland gebeurde, hadden de brandweermensen moeite om bij het brandende busje te komen.

Een vrouw is ter plekke onderzocht door ambulancepersoneel. Er is geen informatie beschikbaar over haar toestand. De brandweer heeft het vuur geblust en maatregelen genomen om verdere schade aan de omgeving te voorkomen. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. Het busje wordt als verloren gezien.

Advertentie

U kunt ons ook volgen via Whatsapp! klik hier

Deel dit artikel:

Advertentie

112Meldkamer

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Wil je elke dag de nieuwsbrief van 112 Meldkamer ontvangen via e-mail?