Twee inzittenden ontvluchten de plaats van een aanrijding met een boom in Arnhem

Advertentie
ARNHEM – Dinsdagmiddag gebeurde er een ongeval op de Bethaniënstraat in Arnhem. Een auto botste tegen een boom.
Rond 17.10 uur kwam de politie en een ambulance ter plaatse. De auto was ernstig beschadigd en was tegen een boom tot stilstand gekomen. Uit onderzoek bleek dat de auto eerder ook een verkeerszuil had geraakt.
Na het ongeval stapten twee mannen uit de auto en renden weg. In de achtergelaten auto vond de politie een doos met lachgascilinders. Volgens de politie hebben de verdachten tijdens hun vlucht ook enkele cilinders weggegooid.
Advertentie
De politie begon een zoektocht naar de mannen en vroeg getuigen of mensen met informatie om zich te melden. Het onderzoek naar de oorzaak van het ongeval is nog bezig.
Ook kunt u ons nu bereiken via Whatsapp! Whatsapp Link
Advertentie