Kindje in Oss gereanimeerd na val in zwembad

Advertentie
OSS – Op dinsdagmiddag is een jong kind in ernstige toestand naar het ziekenhuis gebracht. Het kind kwam in een zwembad bij een huis aan de Johannes Poststraat in Oss.
Rond 14:00 uur werden de hulpdiensten snel gebeld. Meerdere politieauto’s, ambulances en een traumahelikopter kwamen snel ter plaatse. Het kind is uit het water gehaald en hulpverleners zijn onmiddellijk begonnen met reanimeren.
Volgens de eerste informatie had de reanimatie effect. Het kind is daarna onder begeleiding van een trauma-arts met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Er is nog geen informatie over de huidige toestand van het kind.
Advertentie
De politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.
U kunt ons voortaan ook volgen via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl
Advertentie