Kindje gereanimeerd in Oss na voorval in zwembad

Advertentie
OSS – Een jong kind is dinsdagmiddag in ernstige toestand naar het ziekenhuis gebracht, nadat het in een zwembad bij een huis aan de Johannes Poststraat in Oss was gevallen.
Rond 14:00 uur werden de hulpdiensten snel ingeschakeld. Veel politievoertuigen, ambulances en een traumahelikopter kwamen snel ter plaatse. Het kind werd uit het water gehaald, en hulpverleners begonnen meteen met reanimeren.
Volgens de eerste informatie had de reanimatie effect. Het kind is daarna met spoed, onder begeleiding van een trauma-arts, naar het ziekenhuisgebracht. Er is nog geen informatie over de huidige toestand van het kind.
Advertentie
De politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.
Advertentie